29 Ocak 2017 Pazar

Revlon Colorstay Fondöten En Dogru Nasıl Uygulanır ?

Merhaba kızlar :)


Baya baya uzun zamandır buralarda yoktum malesef .. Bunun için affınıza sığınıyorum ama bu süre zarfında sizleride , yazmayıda çok özledim . Bu yüzden arayı hızlıca kapatmak için harika yazılarla hızlı bir giriş yapıcam güzeller takipte kalın :) Hadi gelin şimdi sizlere yazmak için sabırsızlandığım konuya artık bir giriş yapalım :)


Kızlar benim malum karma bir cildim var . Dudak kenarlarım , burun kenarlarım ve yanaklarımın bi kısmı kuru , kalan yerlerde maşallah baya yağlı :)  Yağlı ciltler için fondöten kullansam cildim sanki soyulmuş gibi kuru kuru bir hal alıyor, e kuru ciltler için fondöten kullansam bu seferde yüzüm disko topuna dönüyor :)

Revlon ColorStay Fondöteni çok sevdim ama dediğim gibi sorun benim cildimdeydi . Bir gün sayfamda gezinirken çok güzel bir fikire denk geldim . Elinizde yüz için kullanılan herhangi bir yağdan bir damla elinize damlatıyorsunuz , üstünede fondötenden bir kaç damla damlatıyorsunuz . Hafif nemli bir makyaj süngeriylede pıt pıt pıt cildinize uyguluyorsunuz . İnanın tüm gün cildim bebek poposu gibi dolandım ne zaman elim yüzüme gitse resmen kendimi sevdim . Aslada sivilce yapma gibi bir sorunlada karşılaşmadım kızlar . 
Ben yağ olarak Moshos Garden Lava Hair & Skin Care kullandım dediğim gibi cildimde hiçbir iritasyona sebep olmadı . Sizler evinizde cilde en uygun , ve tabiki de tüylendirme yapmıcak bir ürünle bu sonuçları elde edebilirsiniz .








Bu arada çok yakında Mersin de harika bir etkinlik yapıcaz kızlar :) Etkinlik önceside , sonrasıda sizler için harika yazılar gelicek . E hadi tutmıyım ben sizi keyifli okumalar hepinizee kocaman öpüyorum kızlar:)   https://www.instagram.com/bsbeautyblogger/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder