29 Ekim 2015 Perşembe

Janze Selülit Kremi Yorumlarım :)

Merhaba kızlar :)



Sürekli instagramdan paylaşım yapmak buraların tadını vermiyor bazen malesef . Elimizden geldiğince blog yazılarınında üstüne düşmemiz gerekiyor artık :) Gelelim bugünkü yazımın konusuna ...

Janze kozmetik tarafından birkaç ay önce bir selülit kremi kullanıp , yorumlamam için tarafıma gönderilmişti . Bende büyük bir merakla ürünü kullanmaya başladım . Selülit problemim hiç olmadı ama çatlaklarım yok diyemem :) Onun için bu doğrultuda kullandığım ilk ürün olur kendileri :) 
Ürünü evde o kadar övdüm ki diğer gün dolabımda bulamadım malesef :) Annem el koydu bir süre .

 Onunda aynı şekilde selülit problemi yok ama bel çevresinden çok sıkıntılıydı ve annem bir değişiklik yapıp ürünü bel çevresinde denedi , yaklaşık üç hafta sonunda bel çevresinde gözle görülür bir toparlanma farkettiğinden bahsetti bana.

   Bende bunu duyunca kullanmaya daha istikrarlı bir şekilde devam ettim ve gerçekten çatlaklardaki o kötü görüntünün azaldığını ve selülite meyilli bölgelerin daha da bir gerginleştiğini hissettim  . Ayrıca ben ürünün kokusunu da çok sevdim hiçbir şekilde beni rahatsız etmedi . Ürünü kullanan herkes gerçekten fazlasıyla aradığını bulmuş en çokta bu hoşuma gitti :)


 Şimdi birazda size ürünün içeriğinden bahsetmek istiyorum .

Janze selülit kremi içerdiği mineraller sayesinde vücudunuzda daha hızlı bir şekilde selülit görünümünü azaltabilir ve vücudunuzun daha canlı ve diri görünmesini sağlayabilirsiniz . Janze selülit kremi ciltteki selülitlerin giderilmesine , ciltte elastikiyet ve sıkılaşmanın artmasına  , ciltte toplanmış portakal kabuğu görünümündeki selülitlerin azalmasına , cilt yüzeyinin düzleştirilmesine , pürüzsüz bir cilt oluşumuna yardımcı olur . Formülünde içerdiği doğal kafeinsiz  yeşil kahve extractı , biberiye elma , kayısı , zencefil gibi tamamen doğal bitki yağları ve bitki özlerinden oluştuğundan çok etkilidir ..

Ürüne www.janzekozmetik.com  ve  7/24 sipariş hattı 553 515 94 44 aracılığı ile ulaşabilirsiniz .


Umarım siler içinde faydalı bir yazı olmuştur ,  keyifli okumalar :)

1 yorum:

  1. güzel bir yazı olmuş eline saglık canım :)
    seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    @evintekkizimona

    YanıtlaSil