15 Mart 2017 Çarşamba

Care It Easy Manikür Bandı / Ürün Yorumlarım

Care It Easy Manikür Bandı


Merhaba kızlar ! Sizlere uzun zamandır hep merak ettiğim ve sonunda deneyimleme fırsatı bulduğum bir üründen bahsetmek istiyorum .








Bu tarz ürünlerin oldukça pratik olduğunu birçok blogger arkadaşımdan okudum ve uygulanmış halini görüp hep hayran kaldım . Hal böyle olunca aklımda çok soru işareti oluştu acaba bu kadar da pratik bir ürün mü diye . @manikurbandi sponsorluğunda ürünüme kavuştum öncelikle sizlere ürünün nasıl kullanıldığını biraz anlatmak istiyorum sonrasında kendi yorumlarıma yer vericem .


Tırnağınıza ojeyi uygulamadan önce ürünü tırnağınızın etrafına şerit halinde sürüyorsunuz ve iki dakika kadar kurumasını bekliyorsunuz . Kuruduktan sonra ojenizi istediğiniz gibi uyguluyorsunuz ve ojenin kurumasını beklemeden manikür bandını bir cımbız yardımıyla soyuyoruz . Bu ürün nail art severler için oldukça pratik olucaktır çünkü tırnak etlerinizi temizlemek için bir sürü kulak çubuğu harcamaktansa tek bir hamleyle hepsi temiz bir şekilde hallolucaktır .



Bakalım ben bu ürünü nasıl uygulamışım ;





Ürün yorumlarıma gelecek olursak başlarda gerçekten ne kadar pratikte olsa uygulamada zorlandım çünkü ister istemez bu çektiğimiz beyaz şerit yanlışlıkla çok içeri kaçabiliyordu ve ojemi deforme edebiliyordu . Fakat elim alıştıkça ne kadar pratik olduğunu anladım .

 Birkaç kez nail art denedim ve gerçekten normalde 3 4 kulak çöpü harcarken çok temiz bir şekilde işimi hallettim . Koyu renkli ojelerde , nail art denemelerinde oldukça iyi sonuçlarla karşılaştım . @manikurbandi sayfasında oldukça çeşitli uygulama videoları var izleyince bana hak vereceksiniz  yorum sizin . 


Yeni bir yazımda görüşmek üzere kızlar sevgiyle kalın ,
Keyifli okumalar ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder