27 Mayıs 2015 Çarşamba

L'oreal Elseve Extraordinary Oil Ürün İncelemesi

Merhaba kızlar :)



İlk yazım için çok heyecanlıyım umarım bu ve bundan sonraki tüm paylaşımlarımı zevkle takip edersiniz sizlere daha faydalı olabilmek için bilmediğim ne varsa ya da ne duyuyorsam sizlerle paylaşacağım.
Sizleri daha fazla heyecanlandırmadan yazıma geçelim. Bugün sizlere L'oreal Elseve'nin Extra Ordinary bakım yağından bahsetmek istiyorum.Yaklaşık üç haftadır düzenli kullanıyorum.Benim tercihim boyalı saçlar için olan kırmızı kapaklısından yana oldu.
Ben saç bakımını çok atlayan ve üzerine düşmeyen bir kızım açıkcası , hani düzenli bir kuaföre gidip kırık aldırma ,bakım yaptırma ya da evde çeşitli kürler uygulama gibi bir huyum hiç olmadı :) Tabi ki de bu bir kız için hiç hoş bir davranış değil :)
Hele ki saç boyama merakı olan bir kız için hiç hoş değil. Bildiğiniz gibi saç boyaları saçın yapısını mahvediyor ,saçı matlaştırıyor hatta dökülmelere bile sebep olabiliyor. E hem boyaya bu kadar meraklı olup hemde saçlara hiç bakım yapmayınca saçlarım artık alarm vermeye başladı resmen 'bize bakım yap' diye bağırıyorlardı . Bende onların bu ihtiyacını artık ciddiye almaya karar verdim ve doğru gratise gittim . Şansıma indirimde vardı 9.90 gibi bir fiyata aldım. Ama açıkcası orda seçerken biraz zorlandım. Kırmızı kapaklıyı tercih etmemdeki sebep hem çevremde hep onu görmüştüm hem de boyalı saçlara özel olduğu için daha ağır bastı ama yalan yok aklımda hala sarı kapaklısı var onu da en kısa zamanda sepete atıcam :)


Gelelim vaatlerine :) Bu yağ renk kusursuzlaştırıcı bir bakım sunuyor sizlere . UV  filtresi ile zenginleştirilmiş değerli çiçek özlerinin eşsiz birleşimini sağlayan büyülü yapısıyla saç rengini koruduğunu söylüyor. Kullanım önerileri ise ; 'Saçınızın tamamına bir iki damla uygulayın . Şampuanlama öncesi saç renginizin suyla akmasını önlemek , tarama öncesinde saç dokusunu yumuşatarak taramayı kolaylaştırma veya şekillendirme sonrası son bir rötuşla saç rengini korumak ve ipeksi bir görünüm kazandırmak için kullanabilirsiniz ' şeklinde . Peki ben nasıl uyguladım ve ne sonuçlar aldım onu anlatıyım şimdide :) Ben bu ürünü duştan çıktıktan sonra nemli saçıma uyguladım saçımın biraz yağı emmesini bekledim beklerken de tabiki de makyaj yaptım :) Sonra saçlarımı bir güzel kuruttum ve kuruttuktan sonrada hem kabarıklığını alsın diye hemde saçıma parlaklık versin diye bir iki damla saç uçlarıma tekrar uyguladım ve bunu bir rutin haline getirdim. Kesinlikle sonuçlardan çok memnunum öncelikle kokusu bir harika .Saçlarımdaki o matlık yavaş yavaş  yerini parlaklığa bırakmaya başladı ,saç uçlarımdaki o saman görüntüsü ortadan kalktı yani  ihtiyacım olan herşeye ben oldukça tatmin edici geri dönüşler aldım kızlar.  Şimdiki hedefim diğer sarı kapaklısı :) 
Kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum umarım yazımı keyif alarak okursunuz öpüyorum hepinizi :)

6 yorum:

  1. merhaba tatlım bloğun hayırlı olsun:) ıns takipçinim bende bloğuma beklerim sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  2. Çok tesekkur ederimm bebegim tabikide buyuk bir zevkle 😊😘

    YanıtlaSil
  3. Kendisinden 5 şişe bitirdim. İnceleme için müthiş bir ürün seçmişsin canım 😘 Blog keşif etkinliğime katılımını bekliyorum 😘😘😘

    YanıtlaSil
  4. Yorumun beni çok mutlu etti canim benim 😊 İncelenmeyi hak ediyordu kesinlikle :) Seve seve tabikide :)

    YanıtlaSil
  5. bloğunuz hayırlıu olsun bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. bu ürünün kokusunu ben de çok seviyorum. Bu arada İnstagram'dan takipleşiyoruz :) Blogunuzu da izlemeye aldım. İlginizi çekerse bende beklerim. www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil